Torsdag 10:e mars

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen väntade jag på att Clara skulle komma och hämta mig. Det gick ju inte att cykla till skolan idag för det var skit halt ute. Vi slutade 15.05 och då kom Matildas pappa och hämtade oss. Han körde oss till fbc hallen för vi har ju träning direkt efter skolan. Träningen slutade 17.15 och då körde Matildas pappa oss hem. När jag kom hem var kvällsmaten klar så då fick man ju äta lite. Efter frukosten gjorde jag lite läxa som vi har tills i morgon. För en gång skull har vi bara en läxa tills i morgon. När jag var klar med spanska läxan hoppade jag in i duschen. Och nu sitter jag här. Ska packa mina idrotts kläder sen blir det att mysa framför tven.
Ha en skön kväll ♥


 



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0