Tisdag 8:e mars

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.00. Hoppade in i duschen. När jag var färdig duschad så klädde jag på mig och satte i mina linser. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen cyklade jag till Clara. Vi slutade 15.30 idag. Tisdagarna är helt klart dom segaste dagarna. Direkt efter skolan cyklade jag och Matilda ner till fbc hallen. Vi satt och pluggade lite sen kom Jonna och hennes lag för dom skulle ju träna. Deras träning var slut 18.00 och då cyklade jag och Matilda hem. När jag kom hem var kvällsmaten klar. Efter kvällsmaten satte jag mig och pluggade. Och nu sitter jag här. Ska fortsätta med SO läxan som vi har tills i morgon det kommer nog ta ett tag innan jag blir klar med den menmen det är bara att tuta och köra.
Ha en skön kväll ♥

(gammal bild)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0