Tisdag 29:e mars

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen cyklade jag till Clara. Vi slutade 15.30 idag. När jag kom hem fxade jag lite fika. Efter fikan satte jag mig vid tven ett tag. Sen fick man börja plugga lite. Vi har fysik prov i morgon och matte prov på torsdag. Så har typ bara pluggat sen jag slutade skolan. Behövde en liten paus från pluggandet så gick ner och åt lite kvällsmat. Efter kvällsmaten förhörde min pappa mig på fysiken, så vi får väl hoppas att jag inte har glömt allt tills i morgon. Nu ska jag kolla lite på matten sen ska jag mysa framför tven.
Ha en skön kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0