Tisdag 22:e mars

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista. När jag var klar cyklade jag till Clara. Vi slutade 15.30 idag. Matilda och Clara följde med mig hem, så när vi kom hem fixade vi lite fika. Efter fikan gick vi upp på mitt rum och snackade och lite sånt. Matilda och Clara skulle hem vid 18.00 tiden. När dom hade cyklat hem var kvällsmaten klar så då fick man ju äta. Efter kvällsmaten satte jag mig vid datan. Sen gjorde jag min engelska läxa. Blev klar med den nästan precis. Så nu ska jag mysa framför tven.
Ha en skön kväll ♥


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0