Tisdag 15:e mars

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen väntade jag på att Clara skulle komma och hämta mig. Vi slutade 15.30 idag och då kom min mamma och hämtade mig. När jag kom hem fixade jag lite fika. Efter fikan satte jag mig och pluggade. Har typ bara gjort det sen jag kom hem från skolan. Sen ropade mamma att kvällsmaten var klar så då fick man ju äta lite. Och nu sitter jag här. Måste läsa i min bok lite sen blir det väl att packa ner idrotts grejor för vi har idrott i morgon på morgonen.  Kommer få väldigt tråkigt i morgon i skolan för att Matilda är sjuk och Clara är i tåssjö. Menmen vi slutar ändå tidigt i morgon så jag överlever nog.
Ha en skön kväll ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0