Söndag 20:e mars

Hejsan alla! :)
Förlåt för dålig uppdatering men det har varit mycket denna veckan så har inte hunnit skriva något inlägg. Vaknade 11.30 idag. Det var riktigt skönt att sova ut idag. När jag gick upp i morse kännde jag att jag hade väldigt mycket träningsverk i mina ben för vi spelade två matcher igår. Så nu har vi både vunnit f13 serien och f14 serien. Så himla härligt. Men när jag väl kom upp ur sängen gick ner och fixade lite frukost. Efter fukosten satte jag mig vid tven ett tag. Sen klädde jag på mig och fixade mig lite. Vi ska ju ha en bok utläst tills i morgon så jag har nästan bara läst hela dagen. Men sen ropade mamma att middagen var klar så då fick man ju ta en paus från läsandet. Efter middagen satte jag mig vid datan. När jag hade suttigt där ett tag fick jag läsa igen. Jag brukar typ aldrig läsa men det är typ bara för jag aldrig hinner. Sen ropade mamma att kvällsmaten var klar så då fick man ju äta lite. Efter kvällsmaten hade jag äntligen läst ut boken. Men vi skulle göra en bokreseption (stavning?) också så då skulle man berätta vad boken handlade om, vad författaren hette osv. Blev klar med det för ett tag sendan så nu ska jag sätta mig och mysa framför tven.
Ha en skön söndagskväll ♥

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0