Söndag 13:e mars

Hejsan alla! :)
Jag och Matilda vaknade vid 8 tiden. Jag gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i fixade jag mig. När vi var färdig fixade gick vi ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten cyklade vi till sibylla där Clara väntade. Sen cyklade vi till kungsgårdshallen där Jonna skulle spela. Matchen blev 1-1. När matchen var slut cyklade vi hem till Matilda för att äta middag. Vårt egna lag skulle spela match mot Munka vid 4 tiden, så vi chillade lite sen cyklade vi ner till stan för att se om någon affär hade öppet men det var bara åhlens. När vi hade kollat där ett tag så cyklade vi ner till hallen. Där var det match i full gång. Vårt lag vann med 4-2. Alltid gött att vinna över Munka. När den matchen var slut cyklade jag hem. När jag kom hem var kvällsmaten klar så då fick man ju äta lite. Efter kvällsmaten pluggade jag. Det är det ända jag har gjort sen jag kom hem, men det är bara för vi har so prov på fredag och så ska jag läsa ut en bok på 180 sidor till typ den 21. Vi har ingen träning i morgon så då blir det väl att plugga hela dan.
Hoppas ni har roligare kväll än jag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0