Onsdag 9:e mars

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen cyklade jag till Clara. Vi slutade 13.00 idag fast jag fick stanna kvar till 14.00 för att göra ett engelska förhör. När jag var klar med det kom min mamma och hämtade mig, Clara åkte också med. När jag kom hem fixade jag lite frukost. Efter frukosten slappade jag framför tven. När det inte var något roligt på tven längre satte jag mig vid datan. Men sen fick man ju göra sina läxor som man har tills i morgon. Är klar med läxorna nu eller har bara kemin kvar. Så ska hoppa in i duschen sen ska jag mysa framför tven.
Ha en skön kväll ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0