Onsdag 30:e mars

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen cyklade jag till Clara. Vi slutade 13.00 idag. När jag kom hem satte jag mig vid tven ett tag. Sen ropade mamma att fikan var klar så då fick man ju gå och äta lite. Efter fikan började jag plugga. Vi har matte prov i morgon så vi får väl se hur det går. Tog en paus från pluggandet för att äta kvällsmat. Är typ klar med läxan nu ska bara kolla på matten lite till. Ska hoppa in i duschen snart sen blir det att mysa framför tven.
Ha en skön kväll ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0