Måndag 7:e mars

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista. När jag var klar cyklade jag till Clara. När Clara var klar cyklade vi till Matilda. Sen cyklade vi till skolan. Vi slutade skolan 15.05 fast jag väntade på Bella tills hon slutade, då cyklade vi till fbc hallen. Fast jag tränade inte idag för jag har ju precis varit sjuk. Träningen slutade 17.30 så då cyklade vi hem. När jag kom hem var kvällsmaten klar så då fick man ju äta. Efter kvällsmaten satte jag mig och pluggade. Vi har sjukt mycket läxor men dom måste ju göras. När jag äntligen var klar med läxan satte jag mid vid tven. Och nu sitter jag här. Ska mysa framför tven och kolla på CIS NY.
Ha en skön kväll ♥
Clara fyller faktiskt år idag :)
grattis honey hoppas du har fått en underbar dag love u ♥


bjuder på en bild när jag var liten

 



 



 

 

 


Kommentarer
Postat av: mafa <3333

grattis clara !! (a) (L)(L)(L)(L)

2011-03-22 @ 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0