Måndag 28:e mars

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen cyklade jag till Clara. Vi slutade 15.10 idag. Vi cyklade direkt till träningen, vi spelade ju dm i helgen så vår träning var chill. Träningen slutade 17.30 och då cyklade vi hem. När jag kom hem var kvällsmaten klar så då fick man ju äta. Efter kvällsmaten pluggade jag. Det är typ det ända jag har gjort sen jag kom hem från träningen. Vi har liksom fysik prov på onsdag. Men nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det att plugga mer.
P.s sitter vid min brors data så jag har inga bilder på denna datan.
Ha en skön kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0