Måndag 14:e mars

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen cyklade jag till Clara. Vi slutade 15.05 idag. Vi tränade inte idag för att några skulle spela match ikväll. När jag kom hem fixade jag lite fika. Efter fikan satte jag mig och pluggade. Det är typ det ända jag har gjort sen jag slutade skolan. Sen ropade mamma att kvällsmaten var klar så då fick man ju äta lite. Efter kvällsmaten pluggade jag igen. Nu måste jag läsa i min bok sen blir det att mysa framför tven och kolla på CSI.
Ha en skön kväll ♥


 



 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0