Lördag 26:e mars

Hejsan alla! :)
Min mamma väckte mig vid 05.30 tiden. Gick ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten klädde jag på mig och satte i mina linser. När jag var påklädd och linserna var i fixade jag mig det sista. Sen körde vi och hämtade Clara och hennes mamma. Vår första match var mot Helsningborg tror jag. Vi spelade typ mer än fyra matcher så är riktigt trött, men det gick ju skit bra för oss. Så i morgon spelar vi semifinal, vi har samling 08.30 så det blir att lägga sig tidigt ikväll också. Man ska ju ställa fram klockan en timme så då kommer man sova en timme mindre. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att mysa framför tven om jag inte somnar.
Ha en skön lördags kväll ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0