Fredag 25:e mars

Hejsan alla! :)
Förlåt för dålig uppdatering. Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen cyklade jag till Clara. Egentligen skulle vi sluta 14.40 men vi hade typ ingen spanska lektion så vi slutade vid 14.05 tiden. Fick skjuts hem av min mamma för jag orkade inte cykla ;$. När jag kom hem fixade jag lite fika. Efter fikan packade jag ner lite grejor som jag ska ha i morgon. Vi ska spela dm i innebandy, så jag var tvungen att packa grejorna jag skulle ha med mig idag för att vi ska typ samlas 07.10 i morgon. Jag fyllde år förra fredagen så idag ska jag ha en liten fest. Så vi ska bowla och lite sånt. Det ska bli riktigt kul. Men måste ändå försöka lägga mig tidigt ikväll annars kommer jag aldrig komma upp i morgon. Så nu måste jag fixa mig innan tjejerna kommer ♥
Ha en skön fredags kväll ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0