Fredag 11:e mars

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen cyklade jag till Clara. Vi slutade 14.40. När jag och Matilda kom hem till mig fixade vi lite fika. Efter fikan satte vi oss vid datan, vi nörda rebubbled. Sen ropade mamma att kvällsmaten var klar så då fick man ju äta lite. Efter kvällsmaten satte vi oss vid datan igen. Men vi satt inte så länge för Matilda skulle hem. Och nu sitter jag här. Ska ha lite fredagsmys nu framför tven, vi får väl se hur det går i let's dance.
Ha en skön kväll ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0