Fredag 17:e juni

Hejsan alla! :) Man kan säga att jag har tagit en paus från att blogga men nu ska jag försöka igen. Idag vaknade jag vid 09.00. Låg i min säng och hade det mysigt framför tven ett tag. Efter ett tag blev jag hungrig så då fick man ju gå ner och fixa lite frukost. Efter frukosten satte jag mig vid tven igen. Sen ringde min mamma och bad mig att tömma diskmaskin så då fick man ju göra det. När diskmaskinen var tömd så fixade jag till mig lite. När jag var färdig fixad ringde jag Matilda och frågade om hon ville va och det ville hon så kalrt. Matilda frågade Clara om hon också ville vara med och det ville hon. Men innan jag cyklade till Matilda åt jag lite middag. Vi tog lite kort och dansade på Matildas rum hahah. Lite kul får man ju ha. När vi inte palla dansa mer gick vi och köpte glass. Och just nu ligger vi och chillar framför tven. Jag ska snart hem och äta kvällsmat för att jag, min mamma och pappa ska kolla på min brors match i Hässleholm. Mina kusiner bor där så dom ska nog också kolla, så det ska bli kul att träffa dom det var länge sen nu. Ha en underbar dag/kväll P.S kan inte lägga in någon bild för att jag skriver på Matildas data och hon har ingen USB sladd så då blir det lite svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0