Torsdag 20:e januari

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och klädde på mig och satte i mina linser. När jag var påklädd och mina linser var i gick jag ner och åt lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig. När jag var klar kom Clara och hämtade mig. Efter Clara hade hämtat mig hämtade vi Matilda. Vi slutade 15.05. Matildas pappa kom och hämtade oss. Han körde oss direkt till träningen. Träningen slutade 17.15. Efter träningen kom min pappa och hämtade oss. När jag kom hem var kvällsmaten klar. Efter kvällsmaten gick jag upp på mitt rum och gjorde läxan. Vi hade kemi prov idag och det gick ganska bra. Ska hoppa in i duschen nu och sen blir det väl att chilla framför tv:en.
Ha en skön kväll/natt ♥


(träningskläder)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0