Torsdag 13:e januari

Hejsan alla! :)
Ställde klockan på 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd  och linserna var i gick jag ner och åt lite frukost. Efter frukosten sminkade jag mig och borstade mina tänder. Min mamma körde oss  till skolan. Så vi hämtade Clara typ tjugo, kvart i 8 och sen hämtade vi Matilda. Vi slutade skolan 15.05. Matildas pappa kom och hämtade oss när vi hade slutat. Vi åkte direkt till träningen. Jag var inte seriös på träningen idag, jag vet inte varför men det var väl att jag var trött. Den slutade 17.15. Matildas pappa körde oss hem också. När jag kom hem var kvällsmaten klar. När jag hade ätit gick jag upp och gjorde spanska läxan. När jag var klar med den hoppade jag in i duschen. Och nu sitter jag här. Ska nog se ett program nu på tv:en.
Ha en skön kväll ♥


(nyduschad & inget smink)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0