Tisdag 25:e januari

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15 som vanligt. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig idrotts kläder för vi skulle spela innebandy idag i skolan så vi hade inga lektioner. När jag var påklädd gick jag ner och åt lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista: När jag var klar gick jag ut och väntade på att Matilda skulle hämta mig. När vi kom till skolan väntade där en buss som vi skulle åka med till Munka. Vi vann hela turneringen eller vad man ska kolla det. Vid 14.00 tiden åkte jag med Matilda hem. Vi körde inom skolan för att hämta läxböcker. När jag kom hem satte jag mig vi tv:en. Jag somnade nästan i soffan. Så jag tror jag kommer somna ganska snabbt ikväll. Efter ett tag kom jag på att vi hade läxa tills i morgon så då fick man gå upp på sitt rum och plugga. När jag var klar med läxan ropade pappa att kvällsmaten var klar. Efter kvällsmaten hoppade jag in i duschen. När jag hade duschat pluggade jag till svenska provet. Nu ska jag slappa framför tv:en med pappa.
Ha en skön kväll/natt ♥


(precis duschat)

 




Kommentarer
Postat av: clara

ååå va gulli du e gummn (L)

2011-01-26 @ 18:20:23
Postat av: clara

gud va gullig du e gumman (L)

2011-01-26 @ 18:21:13
Postat av: clara

hahahahahahahahah (L)(L) du e en riktig GUMMN!

2011-01-26 @ 18:21:51
Postat av: idaa

du ja gumman! (L)(L)

2011-01-31 @ 20:58:19
URL: http://nilssonidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0