Tisdag 18:e januari

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15 som vanligt. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i hick jag ner och åt lite frukost. Efter frukosten fixade jag mitt hår, sminkade mig lite och borstade mina tänder. Idag skulle faktiskt jag, Matilda och Clara cykla till skolan. Så jag cykla till Clara vid 07.30 tiden. Sen cyklade vi till Matilda. Vi slutade 15.30. Jag och Matilda hängde med Clara hem. Fast det enda vi gjorde var att plugga. Vid 18.30 skulle jag hem. När jag kom hem var kvällsmaten klar. Efter kvällsmaten pluggade jag ännu mer. Vi har kemi prov på torsdag. När jag var klar med läxan hoppade jag in i duschen. Och nu sitter jag här. Ska nog slappa framför tv:en nu.
Ha en skön kväll/natt ♥


(pyjamas)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0