Tisdag 11:e januari

Hejsan alla! :)
Ställde klockan på 06.15. Det var riktigt segt att komma upp, första skoldagen idag ju. Men jag bestämde mig att gå upp direkt och sätta i mina linser och klä på mig. När jag var påklädd och hade mina linser i så gick jag ner och fixade jag lite frukost. Efter frukosten fixade jag det sista (sminket) och borstade mina tänder. Sen gick jag ut och väntade på att Clara skulle komma och hämta mig. Det går ju inte cykla, det är sjukt halt ute och då är det skönt att få skjuts till skolan. När vi hade slutat kom min mamma och hämtade oss. Denna dagen har gått riktigt segt. Clara och Matilda hängde med mig efter skolan. När vi hade kommmit hem fikade vi lite och för att vi inte hade någon läxa till i morgon så kollade vi på film. De skulle hem vid 18.15 tiden. När de hade åkt hem åt jag lite kvällsmat. Och nu sitter jag här. Ska snart packa idrotts kläder för vi har idrott i morgon.
Ha en skön kväll ♥


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0