Söndag 30:e januari

Hejsan alla! :)
Mamma väckte mig 07.30. Gick ner och åt lite frukost. Efter frukosten gick jag upp och klädde på mig mina match kläder och satte i mina linser. När jag var påklädd och linserna var i packade jag min väska med det jag skulle ha med mig. Både min mamma och pappa ville kolla på matchen. Så dom körde mig till kronoslätt för det var där vi skulle samlas. Idag skulle vi inte åka lika långt vi skulle bara åka till Klippan. Vi vann mot Åby med 3-1. Bra spelat tjejer!. När jag kom hem åt jag lite middag. Efter middagen satte jag mig vid tv:en. Har typ bara slappat framför tv:en sen jag kom hem. Men vi har engelska prov på onsdag så jag måste träna till det nu.
Vi hörs ♥


(nyduschad & inget smink)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0