Söndag 23:e januari

Hejsan alla! :)
Vaknade vid 11 tiden. Låg kvar i sängen ett tag sen ropade mamma att frukosten var klar så då fick man gå ner och äta. Efter frukosten kollade jag på tv. När det inte var något roligt längre gick jag upp och klädde på mig. När jag var påklädd satte jag mig vid datan. Efter ett tag ropade pappa att middagen var klar. Efter middagen kollade jag på film. När den var slut skulle mina föräldrar ut och gå så då hängde jag med dem. När vi kom hem gjorde vi lite kvällsmat. Efter kvällsmaten kollade jag mer på tv. Har typ bara gjort det idag. Men både Matilda och Clara har varit iväg så jag har inte kunnat vara med dem. Men ska hoppa in i duschen nu. Sen måste jag packa innebandy kläderna för vi har träning i morgon.
Ha en skön kväll/natt ♥
idag fyller Elisabeth år, hoppas du får en bra dag älskar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: matilda ;d <333

grattis elli ! ;D sakna deej i stockholm, (L) you <33333333

2011-01-25 @ 16:29:29
Postat av: idaa

hon tackar säkert :D saknade dej med älskar dig med ! (L)<33333333333

2011-01-31 @ 20:59:31
URL: http://nilssonidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0