Onsdag 12:e januari

Hejsan alla! :)
Ställde klockan på 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och åt lite frukost. Efter frukosten fixa jag det sista (sminket) och borstade mina tänder. Idag var det vi som skulle köra till skolan. Så vi hämtade Clara ungefär kvart i 8 och sen hämtade vi Matilda. Vi slutade klockan 1 idag och det var skönt. Min mamma kom och hämtade oss när vi hade slutat. Mamma släppte av mig och Bella hemma hos Bella. Vi tog kort och satt vid datan. Vi var så trötta så vi skrattade nästan åt allt. Jag skulle hem vid 18.30 tiden. När jag kom hem var kvällsmaten klar. Efter kvällsmaten gjorde jag läxan. När jag var klar med läxan packade jag innebandy kläderna för vi har träning direkt efter skolan i morgon. Nu ska jag hoppa in i duschen.
Ha en skön kväll ♥


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0