Måndag 24:e januari

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och åt frukost. Efter fukosten fixade jag mig det sista. När jag var klar körde min mamma mig till skolan. Matilda var ledig och Clara var sjuk så jag kännde mig lite ensam i skolan. Vi slutade klockan 15.05 och då kom min mamma och hämtade mig och körde mig till träningen. Träningen slutade 17.30. Då kom min mamma och hämtade mig. När jag kom hem var kvällsmaten klar. Efter kvällsmaten gick jag upp på mitt rum och pluggade. När jag var klar med läxorna satte jag mig här. Ska hoppa in i duschen nu. Sen ska jag nog slappa framför tv:en. Vi har innebandy i morgon i skolan så vi får väl se hur det går.
Ha en skön kväll/natt ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0