Måndag 17:e januari

Hejsan alla! :)
Ställde klockan på 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i så gick jag ner och åt lite frukost. Efter frukosten sminkade jag mig och borstade mina tänder. Min mamma körde oss till skolan. Vi hämtade Clara ungefär tjugo, kvart i 8 och sen hämtade vi Matilda. När vi kom till Matilda så lämnade jag och Clara våra innebandy grejor. När vi hade slutat kom Matildas pappa och hämtade oss. Han körde oss direkt till träningen. Träningen slutade 17.30. När jag kom hem var kvällsmaten klar. Efter kvällsmaten hoppade jag in i duschen sen gick jag in på mitt rum och pluggade. Vi har jätte mycket läxor denna veckan. Ska nog slappa framför tv:en nu.
Ha en skön kväll ♥

(Nyduschad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0