Måndag 10:e januari

Hejsan alla! :)
Kom hem från gothia igår. Men när jag kom hem orkade jag inte skriva något inlägg. Men det har varit sjukt kul förutom när några blev dåliga men annars har det varit skit kul. Min mamma väckte mig vid 11 tiden idag. Låg kvar i sägen till halv 12 och sen ropade mamma att jag skulle gå ner och äta lite frukost. Fast jag åt inte frukost jag åt middag istället. Efter middagen gjorde jag vid mig sen körde min mamma mig och Matilda till fbc hallen för vi skulle skjuta lite. Sen kom Clara också dit. När klockan var ungefär 3 kom min mamma och hämtade mig. När jag kom hem fikade jag lite. Efter fikan kollade jag på tv. Och nu sitter jag här. Min pappa håller på med kvällsmaten så jag tror jag ska äta snart. Sen ska jag chilla framför tven, är ganska trött efter gothia eller har iallafall träningsverk i hela kroppen.
Ha en skön kväll ♥







Kommentarer
Postat av: Clara

SHIT VAD KUL DET VA! tack för de dagar vi har spenderat med varandra(L)

2011-01-14 @ 15:52:53
Postat av: idaa

aa det var så jävla roligt! tack själv det har varit shit kul (L)(L)

2011-01-20 @ 19:55:20
URL: http://nilssonidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0