Lördag 29:e januari

Hejsan alla! :)
Mamma väckte mig vid 09.00 tiden. Gick ner och åt lite frukost. Efter frukosten gick jag upp och klädde på mig mina match kläder och satte i mina linser. När jag var påklädd och linserna var i packade jag min väska med det jag skulle ha med mig. När allt var nerpackat körde min pappa mig till kronoslätt för det var där vi skulle samlas. Vi skulle åka ända till Lund så vi satt i bilen ungefär i en timme. När vi skulle värma upp var man ganska stel. Men vi vann mot Lugi med 5-4. Skit bar spelat tjejer!. Jag sov hela vägen hem. Var skit trött efter matchen. När jag var hemma var middagen klar. Efter middagen gick jag upp på mitt rum och la mig i sängen och somnade. När jag vaknade satte jag mig vid tv:en. Vid 18.00 tiden ropade mamma att kvällsmaten var klar så då fick man gå ner och äta. Efter kvällsmaten satte jag mig vid datan. Nu ska jag slappa framför tv:en är ganska trött. Man får lägga sig tidigt idag för vi har tidig match i morgon mot Åby.
Ha en skön kväll ♥


(trött)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0