Lördag 22:e januari

Hejsan alla! :)
Min pappa väckte mig vid 06.45 tiden. Var skit trött så det tog ett tag innan jag kom upp. Men var ju tvungen att gå ner och äta lite frukost. Efter frukosten satte jag i mina linser och klädde på mig mina match kläder. Pappa körde mig till Kronoslätt för det var där vi skulle samlas. När alla hade någonstans att åka körde vi till Landskrona. Det blev 3-3. När jag kom hem la jag mig i sängen och kollade på film. Efter ett tag ropade min pappa att kvällsmaten var klar så då fick man gå ner och äta. Efter kvällsmaten kollade jag klart på filmen. Har typ bara kollat på film sen jag kom hem från matchen. Det är skönt att chilla ibland. Jag hoppas verkligen inte att mina föräldrar väcker mig i morgon. Men ska kolla lite på tv nu.
Ha en skön kväll/natt ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0