Lördag 15:e januari

Hejsan alla! :)
Min mamma väckte mig vid 10.30 tiden. Låg kvar i sängen till 11 tiden, sen ropade min mamma att frukosten var klar. Så då fick man väl gå ner och äta lite. Efter frukosten kollade jag på tv. När det inte var något bra på tv:en så gick jag upp och satte mig vid datan. Sen var jag tvungen att packa ner mina matchkläder för vi hade match idag. När allt var nerpackat åt jag lite middag. Vi hade samling vid 15.00 tiden. Jag skulle åka med Clara till matchen så hon kom och hämtade mig vid 14.45 tiden. Det blev 3-3 i matchen. När jag kom hem var släkten här för min bror fyllde år igår så vi skulle fira han idag. När jag kom hem var kvällsmaten klar. Efter kvällsmaten gick jag upp på mitt rum och slappa framför tv:en. Och nu sitter jag här. I morgon har vi match igen mot Willands. vi har samling kl 11.00 så jag skriver ett inlägg efter matchen. Ska slappa mer framför tv:en nu, jag tror jag somnar ganska snabbt idag för är sjukt trött.
Och föresten så fyller Johanna och Larisa år idag så grattis till dom ♥
Ha en skön kväll ♥


 








Kommentarer
Postat av: Larisa

Okej,kanske lite sent nu..men tack! :D <3

2011-01-31 @ 17:26:22
URL: http://mypropeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0