Fredag 21:e januari

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15 som vanligt. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och åt lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista. När jag var klar cyklade jag till Clara. Sen cyklade vi till Matilda. Slutade skolan 14.40 idag. Efter skolan kom min mamma och hämtade mig. När jag kom hem fikade jag lite. Efter fikan chillade jag framför tv:en. Har typ bara gjort det sen jag kom hem från skolan. Men är ganska trött eller jag har sjukt mycket träningsverk i mina armar. Ska packa duschgrejor och kläder tills i morgon för vi har match mot Landskrona. Vi ska samlas redan klockan 8 på morgonen. När jag har packat mina grejor blir det att kolla färdigt på let's dance.
Ha en skön kväll/natt ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0