Torsdag 3:e februari

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och fixade lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista. Sen väntade jag på att Clara skulle komma och hämta mig. Vi slutade 15.05 och då kom min mamma. Vi har träning direkt efter skolan så min mamma körde oss till fbc hallen. Träningen slutade 17.30 och då kom mamma och hämtade oss. När jag kom hem var kvällsmaten klar så då fick man äta. Efter kvällsmaten gjorde jag spanska läxan som vi har tills i morgon. Har precis duschat så nu ska slappa framför tv:en.
Ha en skön kväll/natt ♥


(helt random bild)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0