Torsdag 24:e februari

Hejsan alla! :)
Vaknade 10.30. Gick upp och fixade lite frukost. Efter frukosten satte jag mig vid tven. Det är typ bara det jag har gjort idag. Men har varit riktigt seg idag så då är det skönt att slappa lite. När min mamma kom hem från jobbet käkade vi lite middag. Efter middagen satte jag mig vid datan. Sen bytade jag om till träningskläder. När jag var påklädd och hade fixat mig lite ropade mamma att fikan var klar. Efter fikan packade jag ner skor, vattenflaska och mina knäskydd. Sen kom Matilda och hämtade mig. Träningen var slut 17.15. När jag kom hem satte jag mig vid tven. Sen ropade mamma att kvällsmaten var klar så då fick man ju gå och äta. Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det väl att mysa i soffan och kolla på CSI.
Ha en skön kväll ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0