Torsdag 17:e februari

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och fixade lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen körde mamma oss till skolan. Vi slutade 15.10 och då kom Matildas pappa och hämtade oss. Vi hade ju träning direkt efter skolan så han körde oss till fbc hallen. Träningen slutade 17.15 och då kom min pappa och hämtade oss. När jag kom hem var kvällsmaten klar så då fick man ju äta lite. Efter kvällsmaten satte jag mig framför tven. Sen gick jag in och duschade. Vi hade ingen läxa tills i morgon som är riktigt skönt och vi har sovmorgon i morgon för att vår bildlärare är sjuk så det är också riktigt skönt. Och nu sitter jag här. Ska packa ner idrotts kläder för vi har idrott i morgon. Sen ska jag mysa framför tven.
Ha en skön kväll/natt ♥


 


Kommentarer
Postat av: mafa <33

du vet väl att du skrivit fel datum va ? (a) <33

2011-02-19 @ 14:50:59
Postat av: idaa

hehe aa (a);*<3<3<3<3<3

2011-02-27 @ 20:06:45
URL: http://nilssonidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0