Torsdag 10:e februari

Hejsan! :)
Vaknade 08.00. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och fixade lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista. Sen gick jag och Clara till ishallen och där mötte vi Matilda. Vi hade en sån vinterfrilufsdag. Det var sjukt tråkigt att åka skridskor men som tur var fick man sluta tidigt. Så vi slutade vid 12.30 tiden. Fast jag, Matilda och Clara stannade kvar ett litet tag. När jag kom hem satte jag mig framför tven. Efter ett tag ropade mamma att middagen var klar. Efter middagen satte jag mig framför tven igen. Vid 15.00 tiden bytade jag om till innebandy kläder för vi hade träning. När jag ombytt gick jag ut och väntade på att Matilda skulle komma och hämta mig. Träningen slutade 17.15 och då körde Matildas pappa oss hem. När jag kom hem var kvällsmaten klar. Efter kvällsmaten gjorde jag matte läxan som vi har tills i morgon. Och nu ska jag hoppa in i duschen.
Ha en skön kväll ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0