Tisdag 8:e februari

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och fixade lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista. Sen kom Clara och hämtade mig. Vi slutade 15.30 idag och då kom min mamma och hämtade oss. Mamma släppte av mig hos Clara. Matilda ringde och sa att hon hade kommit hem från semestern. Det kändes som hon var borta mer än en vecka, har saknat henne massor!. Så vi gick så klart och träffade henne. Men vi kunde tyvärr inte prata så mycket med henne för jag och Clara var tvugna att göra läxan som vi har tills i morgon. Vid 18.30 tiden skulle jag hem. När jag kom hem var kvällsmaten klar. Efter kvällsmaten fortsatte jag med min läxa. När jag var klar med den satte jag mig vid tven. Och nu sitter jag här.
Ha en skön kväll/natt ♥



 




Kommentarer
Postat av: matilda <33

har saknat allihopa här också !! <333 (a)

2011-02-10 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0