Tisdag 1:e februari

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mia linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och åt lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista. Sen gick jag ut och väntade på att Clara skulle hämta mig. Vi hade temadag fram till klockan 1 så det var ganska chill. Vi slutade 15.30 och då kom min mamma och hämtade oss. När jag kom hem fixade jag lite fika. Efter fikan satte jag mig vid tv:en. Sen började jag plugga till engelska provet och så klart gjorde jag den andra läxan som vi har tills i morgon. Min pappa har precis förhört mig på engelskan så nu ska jag packa ner idrotts kläder för vi har idrott i morgon. Sen ska jag slappa framför tv:en.
Ha en skön kväll/natt ♥


 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0