Söndag 27:e februari

Hejsan alla! :)
Ställde klockan på 10.30. Gick upp och gjorde lite frukost. Efter frukosten satte jag i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i fixade jag mig det sista. Sen cyklade jag till Matilda. Jag och Matilda åt lite middag sen cyklade vi till fbc hallen, där träffade vi Clara. Vi kollade på Jonnas brors match, dom vann med 20-1. När den matchen var slut spelade p97 match så vi kollade på den också, dom vann också. När den var slut cyklade vi hem till Matilda. Pappa kom och hämtade mig vid 18.00 tiden. När jag kom hem var kvällsmaten klar så då fick man ju äta. Efter kvällsmaten satte jag mig vid tven. Och nu sitter jag här, blir väl att mysa framför tven det känns som jag börjar bli förskyld men vi får väl se.
Ha en skön kväll ♥

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0