Söndag 13:e februari

Hejsan alla! :)
Min mamma väckte mig vid 08.00 tiden. Gick ner och fixade lite frukost. Efter frukosten satte jag i mina linser och klädde på mig mina match kläder. När jag var påklädd och linserna var i fixade jag mig det sista. Sen körde min mamma mig till Förslöv. Det blev 2-2 bra jobbat tjejer!. När jag kom hem var middagen klar så då fick man ju äta lite. Efter middagen gick jag upp och pluggade. Vi har matte prov i morgon och sen har jag spanska prov på tisdag. Det enda
jag har gjort denna helgen är att plugga till proven. Inte precis så roligt men det måste ju göras. Sen ropade mamma att kvällsmaten var klar. Efter kvällsmaten satte jag mig framför tven. Och nu sitter jag här. Ska packa ner mina innebandy grejor nu för vi har träning direkt efter skolan i morgon.
Ha en skön kväll ♥

(inget smink)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0