Onsdag 9:e februari

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och fixade lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista. När jag var klar körde min mamma mig och Clara till skolan. Vi slutade 13.00 idag och då kom min mamma och hämtade mig. När jag kom hem satte jag mig framför tven. Sen fixade jag lite fika. Jag skulle till tandläkaren vid 15.45 tiden för att dra ut en tand. När jag kom hem satte jag mig framför tven igen. Man får ju inte äta på en timme när man har dragit ut en tand. Sen ropade pappa att kvällsmaten var klar så då fick jag äta. Efter kvällsmaten fixade jag mig lite för att jag skulle vara sargvakt (stavning?) med Matilda, Clara, Jonna och Johanna när damlaget spelade. Fbc vann med 6-4. När jag kom hem satte jag mig lite vid tven igen. Nu ska jag sova godnatt söta bloggläsar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0