Onsdag 2:e februari

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och åt lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista. När jag var klar körde min mamma mig och Clara till skolan. Vi hade engelska prov idag. Det var ganska svårt så jag hoppas inte jag får ig. Vi slutade efter engelskan (klockan 13.00) då kom min mamma och hämtade mig och Bella. Mamma släppte av mig hemma hos Bella. Vi satt vid tv:en lite och datan lite. Jag skulle hem vid 16.00 tiden. När jag kom hem gjorde jag läxan. Efter ett tag ropade mamma att kvällsmaten var klar så då fick man äta. Efter kvällsmaten gjorde jag mer läxa vi har liksom tre läxor tills i morgon, men nu är jag klar så ska hoppa in i duschen nu. Sen blir det att slappa framför tv:en.
Ha en skön kväll/natt ♥



(lite random bild men jag bjuder på den)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0