Onsdag 16:e februari

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och fixade lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista. Sen gick jag ut och väntade på att Clara skulle komma och hämta mig. Vi slutade 13.00 och då kom min mamma och hämtade mig. När jag kom hem satte jag mig framför tven. Sen ropade mamma att fikan var klar så då fick man fika lite. Efter fikan gjorde jag läxorna som vi har tills i morgon. Som vanligt har vi mycket läxor tills i morgon. När jag var klar med läxorna gick jag ner och åt lite kvällsmat. Efter kvällsmaten slappade jag framför tven. Och nu sitter jag här. Har precis duschat och ska packa ner mina innebandy grejor för vi har träning direkt efter skolan i morgon.
Ha en skön kväll ♥


(precis duschat)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0