Måndag 7:e februari

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och fixade lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista. När jag var klar körde min mamma mig och Clara till skolan. Vi slutade 15.05 och då kom mamma och hämtade oss. Vi har ju träning direkt efter skolan så hon körde oss till fbc hallen. Träningen slutade 17.30 och då kom min pappa och hämtade oss. När jag kom hem var kvällsmaten klar. Efter kvällsmaten gjorde jag min läxa. Håller fortfarande på med min läxa. Det är helt sjukt för vi har typ tre läxor varje dag. När jag är klar med läxan ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag slappa framför tven. Kommer nog somna ganska snabbt idag för är sjukt trött.
Ha en skön kväll ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0