Måndag 21:e februari

Hejsan alla! :)
Jag, Matilda och Clara ställde klockan på 07.30 men vi somnade typ om till 08.00. Om ni undrade så skulle vi till Väla. Vi gick upp och klädde på oss och fixade oss. När vi var påklädda och fixade gick vi ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten packade jag och Clara ner våra sängkläder. När allt var nerpackat kom min mamma och hämtade oss. Sen körde vi till Väla. Jag hittade lite grejor men inte jätte mycket. Jag fyller snart år och då önskar jag en ny klocka, hittade en på Ur&Penn som var riktigt fin. Vid 14.00 tiden körde vi hem. När jag kom hem satte jag mig framför tven fast jag kunde inte sitta där så länge för jag skulle byta om till tränings kläder. Matilda kom och hämtade mig vid 15.30 tiden. Träningen slutade 17.30 och då kom min mamma och hämtade oss. När jag kom hem var kvällsmaten klar så då fick man ju äta. Efter frukosten satte jag mig vid tven. Har precis duschat så ska sätta mig och kolla på tve igen.
Ha en skön kväll ♥
Ps: Tack för en rolig dag/natt + Väla tjejer ♥


(precis duschat)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0