Måndag 14:e februari

Hejsan alla! :)
Glad alla hjärtans dag ♥
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och fixade lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen körde mamma oss till skolan (mig, Clara & Matilda). Vi hade ingen engelska idag så vi slutade tidigare. Det var sjukt skönt att inte ha någon engelska för den lektionen är alltid så seg. Matildas pappa kom och hämtade oss vid 15.30 tiden. Han körde oss direkt till fbc hallen. Träningen slutade 17.30 och då körde Matildas pappa oss hem också. När jag kom hem var kvällsmaten klar så då fick man ju äta. Efter kvällsmaten hoppade jag in i duschen. När jag var klar i duschen pluggade jag till spanska provet som vi har i morgon. Och nu sitter jag här. Ska plugga lite till på spanska provet sen orkar jag inte mer så då ska jag slappa framför tven.
Ha en skön alla hjärtans kväll ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0