Lördag 5:e februari

Hejsan alla! :)
Min mamma väckte mig vid 10.00 tiden. Gick upp och fixade lite frukost. Efter frukosten fick jag veta att det inte var någon match idag eller egentligen skulle vi spela två matcher idag men den mot Malmö blev inställd och den mot Röke blev också inställd för det var många som var sjuka. Så efter frukosten satte jag mig vid tv:en. Sen satte jag i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i spelade jag och pappa lite kort. Sen ropade mamma att middagen var klar så då fick man gå ner och äta lite. Min fabror kom hem till oss och snackade lite. Så jag följde med han hem sen. Vid 18.00 tiden åkte vi till någon Thai resturang för att äta. När vi kom hem kollade vi på en film. Ska gå och sova nu så godnatt söta bloggläsare ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0