Fredag 4:e februari

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och fixade lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista. Sen körde min mamma mig och Clara till skolan. Vi slutade 14.40 och då kom mamma och hämtade oss. När jag kom hem fixade jag lite fika. Efter fikan satte jag mig vid tv:en. Har typ bara slappat framför tv:en sen jag slutade skolan. Men är ganska trött nu när det är fredag så då är det skönt att slappa framför tv:en. Efter ett tag ropade min mamma att kvällsmaten var klar så då fick man äta. Efter kvällsmaten satte jag mig vid datan. Och jag sitter fortfarande här. Men ska byta om till några mysigare kläder nu sen ska jag kolla på let's dance.
Ha en skön kväll ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0