Fredag 11:e februari

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15 Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och fixade lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen cyklade jag till Clara. När hon var klar cyklade vi till Matilda och sen cyklade vi till skolan. Vi slutade 14.40 idag. Jag och Clara följde med Matilda hem efter skolan. Vi bestämmde vad vi skulle ha på oss på discot men annars slappade vi bara. Min pappa kom och hämtade mig och Clara vid 17.30 tiden. När jag kom hem satte jag mig framför tven. Sen ropade mamma att kvällsmaten var klar så då fick man äta. Efter kvällsmaten fixade jag mig lite. Så nu ska jag slappa tills Matilda kommer och hämtar mig.
Ha en skön fredags kväll ♥


Kommentarer
Postat av: matilda <33

fatta najs det discot va !!

måste göras igen ;D <333

2011-02-13 @ 19:36:23
Postat av: ida :)

japp det va det! :D

aa det e ett måste !;D;*<3333333333

2011-02-14 @ 09:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0