Tisdag 19:e april

Hejsan alla! :)
Kunde tyvärr inte skriva något inlägg igår för att jag, Malin, Louise, Matilda och Clara hade filmkväll och sen sov jag och Matilda hos Clara. Vi vaknade typ vid 09.30 tiden. Låg kvar i våra sängar ett tag sen gick vi ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade vi oss. När vi var färdig fixade körde Claras pappa oss hem till Matilda för vi skulle gå ut med hennes hund. När vi var färdiga med promenaden gick vi till stan där vi skulle träffa Jonna. Jag hittade något litet som jag behövde men annars hittade jag typ inget. Vid 16.00 tiden kom min mamma och hämtade oss. Mamma släppte av mig hemma hos Clara för att jag skulle packa mina säng grejor. När jag väl kom hem var kvällsmaten klar så då fick man ju äta. Efter kvällsmaten satte jag mig vid tven. Det blir väl att mysa framför tven ikväll. Imorgon om det är lika fint och varmt väder som det var idag blir det nog att sola lite men sen på eftermiddagen ska vi ha avslutning med innebandyn.
Tack för en rolig filmkväll, natt och en dag på stan girls ♥
Ha en skön kväll ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0