Tisdag 12:e april

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen cyklade jag till Clara. Vi slutade 15.30 idag och då kom min mamma och hämtade oss för det regnade så mycket. Hoppas verkligen att det blir finare väder i morgon för vi har ute idrott på morgonen och då är det inte så kul om det regnar. Min mamma släppte av mig hos Clara. Vi var skit hungriga när vi kom hem så vi fixade lite fika. Efter fikan gjorde jag klart min so berättelse. Mamma kom och hämtade mig vid 18.00 tiden. När jag kom hem var kvällsmaten klar så då fick man ju äta. Efter kvällsmaten gjorde jag klart min andra läxa som jag har tills i morgon. Och nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det att mysa framför tven.
Ha en skön kväll ♥


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0